Yleisiä kysymyksiä

Missä tilaukseni on?

- Pyrimme lähettämään tilauksesi 24 tunnin sisällä arkisin, ei arkipyhinä. Saat sähköpostiisi toimitusviestin, kun tilauksesi on lähetetty, mukana on myös seurantalinkki, jonka avulla voit seurata lähetystäsi. Normaali toimitusaika on 2–4 arkipäivää, sesonkiaikana 3–6 arkipäivää.


Kuinka pakettini lähetetään?

- Pakettisi toimitetaan Bringsomin kautta noutopakettina lähimpään noutopisteeseen. Lisätietoja toimituksista: Toimitus


Mitkä ovat toimituskulut?

- Toimituskulut 5 € koosta, hinnasta ja painosta riippumatta. Ilmainen toimitus yli 100 € tilauksille. Jos tilauksesi on jaettu, jälkitoimituksessa oleva tuote lähetetään veloituksetta heti, kun sitä on saapunut varastoon.


Voinko muuttaa tilaustani tai perua sen?

- Useimmiten meillä ei ole aikaa tehdä muutoksia tilauksissa, koska haluamme saada lähetettyä tilaukset mahdollisimman nopeasti, mutta voit lähettää viestin yhteydenottolomakkeen kautta, ja muutamme sitä, jos meillä on aikaa. Jos haluat peruuttaa tilauksesi, lähetä sähköposti, jonka aihekentässä on sana peruuttaa, niin toivon mukaan ehdimme peruuttaa tilauksen ennen sen lähettämistä.


Kuinka peruutan tilauksen?

- Palautusosoitteemme ja palautuslomakkeen löydät täältä, Oston katuminen & Valitus, voit myös ottaa meihin yhteyttä lähettämällä viestin yhteydenottolomakkeen kautta, niin annamme sinulle lisäohjeita. Palautuksen toimituksen maksat sinä asiakkaana, tarjoamme myös palautuksen seurannalla omakustannushintaan 9€. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme saadaksesi lisätietoja. Käytettyjen hygieniatarvikkeiden ja vartalonhoitoon liittyvien tuotteiden, kuten hammasharjojen, parranajokoneiden ja nappikuulokkeiden ja kuulokojeiden jne., palautusta ei hyväksytä hygieniasyistä.


Kuinka voin tehdä reklamaation?

- Lähetä viesti yhteydenottolomakkeen kautta, kirjoita tilausnumero, kuvaile mikä on vikana ja liitä tarvittaessa kuva, jotta voimme auttaa sinua nopeammin reklamaation kanssa. Älä lähetä mitään takaisin ennen kuin olet saanut meiltä vastauksen reklamaatiota koskeviin asioihin, hyväksytyssä reklamaatiossa järjestämme aina palautuksen, jos tuote on palautettava, eikä sinun tarvitse maksaa palautusta itse.


Kuinka pitkä takuuaika on?

- Tarjoamme kaikille tuotteille aina vähintään 6 kuukauden takuun. Alkuperäisillä tuotteilla on yleensä pidempi, vähintään 1–2 vuoden takuu.


Mitä maksuvaihtoehtoja tarjoatte?

- Käytämme Klarnaa, jossa voit valita laskun, kortin ja suoramaksun välillä.


Koska saan rahani takaisin?

- Maksua, laskua tai hyvitystä koskevissa kysymyksissä ota yhteyttä suoraan Klarnan asiakaspalveluun. Voit myös käyttää heidän chat-toimintoaan Klarna-sovelluksessa. Tavallisesti palautuksen lähettämisestä kuluu yleensä noin 2–4 viikkoa, ennen kuin tilauksesi on ehditty käsitellä palautusosastollamme. Palautusosasto ottaa sinuun yhteyttä, kun palautus on käsitelty ja rahat palautettu.


Mikä on hintatakuu?

- Annamme 30 päivän hintatakuun. Tämä tarkoittaa, että mikäli löydät saman tuotteen halvemmalla toisesta verkkokaupasta, hyvitämme erotuksen. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme ja kirjoita tilausnumerosi ja linkki edullisempaan tuotteeseen. Lisätietoa löydät täältä: Hintatakuun


Onko sinulla kysymyksiä?

Ota meihin yhteyttä alla olevalla lomakkeella, niin palaamme asiaan mahdollisimman pian.